Conclusions personals de l'assignatura


L'educació per adults és molt necessària i està molt invisibilitzada, per tant, fer aquesta assignatura m'ha fet plantejar-me de la necessitat que hi ha de conscienciar a la societat que existeix aquesta i que és imprescindible.

 Un cop acabada aquesta assignatura, em sembla important fer una reflexió del que m'emporto personalment gràcies a aquesta.

Jo sincerament, abans d'aquest semestre no tenia ni idea el que significava l'educació per adults i no era conscient de que existia. Quan de seguida, a l'inici de l'assignatura em vaig adonar que estem envoltats d'educació d'adults. Aleshores em vaig preguntar, com pot ser que estigui rodejada d'educació d'adults i que no sàpiga que és això, i per tant és quan em vaig adonar de la poca visibilitat que té aquest concepte.

Per acabar, m'agradaria donar-li importància al principal motiu que m'ha cridat l'atenció de l'assigantura i del que m'he adonat al llarg del semestre.

L'educació és un procés d'aprenentatge constant i continu, és per això que aquesta no pot acabar un cop finalitzada el que coneixem com a formació obligatòria, ha de continuar. Per tant, és important donar a conèixer i crear espais que ajudin a potenciar aquest constant aprenentatge.

Comentaris