Educació d'adults - Sant Antoni

 Aquesta entrada l'he decidida fer un cop acabat el treball grupal del mapa. El meu grup ho hem fet sobre l'educació d'adults a Sant Antoni, i durant el treball m'he adonat de diferents aspectes que volia remarcar.

En primer lloc, jo porto vivint tota la vida al barri de Sant Antoni i mai m'havia adonat de la quantitat d'iniciatives que hi ha per persones adultes. Aleshores això em fa plantejar, perquè no hem sigut mai conscients de la magnitud d'aquestes iniciatives? Aquesta qüestió et fa adonar-te de la gran necessitat que té l'educació d'adults per visibilitzar-se.

D'altre banda, penso que no està tant visibilitzat, ja que no es coneix massa què significa "educació d'adults". Per exemple, nosaltres a l'hora de fer el treball no ens pensàvem que per exemple els gimnasos fossin educació per adults. És per això que penso que el primer pas per tal de visibilitzar l'educació d'adults és prendre consciència en la societat del què significa això.

Aquesta petita entrada era només per comentar aquest fet que em vaig adonar un cop fer el treball i que em va semblar curiós i essencial a tenir en compte.

Comentaris